ET ENDA MER SUPER AWESOME VITENSHOW

Om arrangementet

Billettsalg kommer i løpet av høsten! På utkikk etter spektakulær underholdning for hele familien? Look no further ?? Pang, poff, eksplosive såpebobler, flytende nitrogen, hydrogenfest og andre vitenskapelige overraskelser – alt i vitenskapens navn!

Bli med når Roe blander vitenskap og galskap i det nye fartsfylte vitenshowet. Et ENDA MER super awesome vitenshow. Med forbløffende eksperimenter og en god dose humor er dette underholdning for hele familien. Roe har lang erfaring med å holde vitenshow på alt fra skoler og kjøpesentre til hotell og kulturhus.

Om Roe
Roe Lauvås jr. er en leken naturfagslærer, programleder og vitenskapsartist. Han har et brennende engasjement forinspirerende realfagsundervisning og ønsker å vekke nysgjerrigheten hos både barn og voksne.

Roe har skapt en rekke vitenshow og står blant annet bak den kritikerroste vitenskapsmusikalen «Vilde Vite og Halemysteriet», Norges første vitenskapsmusikal. De siste årene har Roe blant annet opptrådt som programleder i Forsker Grand Prix på NRK og turnert rundt om i Norge med sine populære vitenshow.

"Roe Lauvås jr ser ut til å stjele mye av showet med sitt komiske talent»
Bergens Tidende

BILLETTER KOMMER FOR SALG. FØLG MED!